پرسپولیس زلزله

به گزارش زندهبادپرسپولیس،حسين قدوسي در مورد اظهارات برخي از بازيکنان و مسئولان استقلال گفت: استقلالي ها نتوانستند در زمين کاري از پيش ببرند و پيروز شوند و اکنون براي آنکه فرافکني کنند و به انتقادات پاسخ ندهند به باشگاه پرسپوليس بي‌احترامي مي‌کنند. تاکنون هيچ مسئولي از باشگاه پرسپوليس به اين سخن آنها پاسخ نداده است. اکنون هم من قصد پاسخگويي به اين حرف‌ها را ندارم. زيرا استقلالي‌ها اگر صحبتي داشتند بايد در زمين مسابقه انجام مي‌دادند نه آنکه بيرون از ميدان بي‌احترامي کنند.


به نقل از فارس، وي ادامه داد: برخي تلاش مي‌کنند پرسپوليس را يک تيم ميلياردي جلوه دهند در حالي که به صراحت مي‌گوييم فصل گذشته ما فقط دو بازيکن بالاي يک ميليارد تومان داشتيم و در اين فصل نيز فقط يک بازيکن ما در صورتي که تمام بندهاي قراردادش اجرايي شود دستمزد بيش از يک ميلياردتومان مي‌گيرد. نمي‌خواهم بگويم استقلال چند بازيکن با دستمزد بيش از يک ميليارد و 300 و چند بازيکن با دستمزد بيش از يک ميليارد و نيم دارد و نمي‌گوييم اصلا بازيکن دو ميلياردي دارد يا نه.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: با توجه به شرايط موجود در فوتبال افزايش 15 تا 20 درصدي رقم قراردادهاي فصل گذشته در اين فصل اميري طبيعي بود اما باشگاه پرسپوليس نه تنها چنين کاري را انجام نداد بلکه 15 درصد از مبلغ قراردادها را هم نسبت به فصل گذشته کسر کرد و در واقع ما در مجموع 30 درصد نسبت به فصل گذشته رقم قراردادهاي بازيکنان‌مان کمتر است.

قدوسي افزود: حاضريم باشگاه‌هايي که اسم‌شان به عنوان تيم‌هاي پرهزينه مطرح است قراردادهاي بازيکنانشان را در اختيار رسانه‌هاي گروهي قرار دهند و ماهم اصل قرارداد بازيکنانمان را در اين فصل منتشر مي کنيم. به شرط آنکه آنها نيز اصل قرارداد بازيکنان‌شان را منتشر کنند و ما مشتاقانه حاضريم که چنين اتفاقي صورت بگيرد.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: باشگاه استقلال يک باشگاه پرطرفدار و قابل احترام است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: